vrijdag 22 juli 2011

Tussendoor...

Tussen het woeste spinnen van mijn alpaca opdracht door, even iets anders om 'doorzitten' te voorkomen.. Ik heb drie kilo bramen geplukt, 1 kilo kruisbessen (te laat eigenlijk...) en had nog bosbessen in de vriezer. Ik heb nu 15 potjes heerlijke jam gemaakt. Daar komen we de winter wel mee door lijkt me. Er hangt echter nog veel meer aan, maar die bramen moeten nog even rijpen. Heb wel een foto van een pruttelend pannetje op het fornuis, maar de mooie rij met potten vergeten vast te leggen.....

1 opmerking:

  1. Hoi, ik heb je blog net ontdekt.
    Heel erg leuk en omdat ik nog maar net begonnen ben met vilten en met wol etc. kom ik lekker vaak bij je langs om te zien wat je allemaal maakt.
    Als ik zo in je pruttelende pan kijk dan krijg ik ook zo'n zin om jam te maken...erg lekker!!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen