maandag 10 oktober 2011

Oogst van een zondagmiddag.... A Sunday afternoon felting...

Ik ben niet helemaal tevreden over het resultaat. Met name de tas: Ik had de kleuren anders gewild en het patroon is ook verschoven, de vorm is niet helemaal goed  :-(... Ik heb Zwart Bles gebruikt, Bergschaap en de witte wol is van een Moorschnucke. De Shetland lokken zijn niet echt tot hun recht gekomen.....

Ik heb wel weer even mijn batterijen opgeladen! Hebben jullie viltsters en spinners dat nu ook, na een middagje 'hobbyen'...? Fijne middag!

I'm not completely satisfied with the colours and shape of the handbag... I've used different fleeces: Zwart Bles, Bergschaap and Moorschnucke. The raw Shetland locks didn't turn out really well either... It was fun and relaxing though!



2 opmerkingen:

  1. Er is toch niks mis mee, ik vind het prachtig allebei, maar wanneer je zelf iets anders in het hoofd had..............
    Heerlijk hè, zo'n middagje voor jezelf, kan je er weer even tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je slaat de spijker precies op z'n kop Marian! Dank voor het compliment!

    BeantwoordenVerwijderen