donderdag 16 februari 2012

Sokken... Socks...

Ben met deze breikous vanmiddag op de bank gaan zitten en er al maanden mee bezig. Ik ben een ongedurige breister, het liefst gisteren af.... Helaas, gaat dit niet zo snel, want naalden 2.5! Het is mijn eerste sok ooit en 'men zegt' dat er niets gaat boven een paar zelfgebreide wollen sokken. Het bolletje is niet echt spannend; ik heb het een jaar of 8 geleden gekocht. Jullie horen nog van me....

Have been knitting socks this afternoon. The first one ever! I have started this project months ago and still have some rows to do. I bought this yarn at least 8 years ago and it's not very spectaculair. I have been told that selfknitted woolen socks are the best. I am a very impatient knitter, but with needles 2.5 it will still take some time. To be continued!

2 opmerkingen:

  1. Volhouden hoor,het draagt zo fijn aan de voeten, ik brei al jaren sokken met nld. 2,5 en ze dragen heerlijk, Jammer dat het niet zo´n spannend wolletje is, maar de volgende keer misschien wel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb nog ongekaarde clun forest wol liggen in alle kleuren van de regenboog die ik wil mengen met mohair.Moet ik het wel eerst nog heel dun spinnen wil ik er sokken mee kunnen breien. Het staat op het lijstje met 101 dingen die ik nog wil maken/doen.... Groetjes, Alexandra.

      Verwijderen