zondag 29 april 2012

Versieringen.... Decorations...

Ik zag een kleurenvariant van het pakketje Rudolf van Tintangel (dat overigens bij Het Wolbeest te koop is...) op het blog van Ingrid en aangezien ik met het oog op alle communievoorbereidingen niet zoveel tijd meer heb, besloot ik er een paar te maken voor het communiefeest van onze dochter. Zo'n Rudolf is snel gemaakt. Haar lievelingskleur is blauw.... De eerste is af; ik ben er niet helemaal tevreden mee. De volgende krijgt een ander gewei, want dit is wat groot. Ik ga gauw verder, want ik heb nog veel te doen. Fijne zondag!
I saw Rudolph here in a different color scheme and decided to make a few for our daughter's upcoming H. Communion to decorate the house. Her favourite color is blue.... I am not completely satisfied as I think it's antlers are too big... Anyway, gotta go; lot's to do. Have a nice Sunday!!



Oh, ik vond nog wat strengen :-). Ik baal alleen van mijn camera. In het echt zijn de kleuren veel mooier.... 

2 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige decoratieve Rudolf!!

    groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuke rudolf, juist omdat hij een andere kleur heeft past zijn gewei er juist goed bij, niets meer aan doen!
    Mooie strengen weer.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen