woensdag 6 maart 2013

Some spinning and lots of knitting...

Mijn zelf geverfde en zelf gesponnen streng shetlandwol is droog. Dit is echt een van mijn favoriete wolletjes om te spinnen! Verder ben ik begonnen met het breien van mijn gesneeuwverfde streng sokkengaren. De kleuren zijn geweldig!

I spun some of my hand-deyed shetland top. One of my favorites to spin and I have also started knitting the snowdyed sockyarn. Love the colours!!!

Neulich habe ich 100 g von meiner handgefärbten Shetlandwolle gesponnen aber jetzt erst gewaschen. Gestern habe ich angefangen mit dem Stricken einer meiner schneegefärbten Strang Sockenwolle. Mir gefallen die Farben unheimlich!!



4 opmerkingen:

  1. Wat is die Shetlandwol mooi! Nu nog bedenken wat je er verder mee gaat doen. De sneeuw geverfde sokken wol is prachtig helder van kleur zo te zien. Het moet een feest zijn om er mee te breien; echt een verrassing hoe het kleurverloop is..
    Succes er mee. Voor volgende week wordt weer sneeuw voorspeld.... Hoeft van mij niet; ik heb liever het weer zoals het nu is.... je hebt er geen invloed op.....helaas
    Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zien je wolletjes er uit, mooie kleuren voor de sokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Wat een mooie kleuren! Leuk hoor! Shetland wol vind ik ook zo super om te spinnen, ook echt een van mijn favorieten. :-)
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig!!

    Ze zijn allebei erg mooi, maar ben helemaal weg van de bovenste!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen