maandag 14 april 2014

BP's... KPs....

Druk met breien. Mijn moedertje wordt 1e Paasdag 78 en ze houdt zo van wollen sokken. Vooral als ze gebreid zijn met een van mijn handgeverfde garens natuurlijk! Aangezien er hier in huis zelden een tekort aan garen is, kom ik graag aan die wens tegemoet ;-) . Ben al ver over de helft. Ze hadden al klaar kunnen zijn, maar er kwam een kussen-opdracht tussen, Ik hoop ze vandaag klaar te hebben. Nog ff stug doorbreien dus. Ik heb nog nooit zo snel een paar sokken gebreid.
Een ander project waar ik op dit moment druk mee ben, is de Communie outfit van onze jongste. Hier een foto van het vestje-in-wording, gebreid met handgeverfd garen natuurlijk.... Fijne middag!

There are some on going knitting projects that keep me busy lately. First, there's this pair of socks I am knitting for my mother, who will be celebrating her 78th birthday on Easter Sunday. She loves to wear woollen socks, especially knitted with my hand dyed yarn. I am happy to oblige of course ;-). I am almost done; hope to finish them today.
Another project that keeps me out of the pub is the cardie I am knitting for our youngest daughter for her H. Communion. Have a nice day!



3 opmerkingen:

  1. Wauwww, wat een prachtige kleurtjes wol, heerlijk om daar sokken van te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kleuren spatten van het scherm af. Mooi! Heerlijk om van die kleurige sokken te breien en is je moeder de gelukkige ontvanger. Leuk cadeau om op je verjaardag te krijgen.....
    Het vestje is prachtig van kleur.Het model is nog niet erg zichtbaar, maar wie weet wordt er nog wel geposeerd in de totale outfit. Jij ook een fijne dag.
    Groet, Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful sock yarn!
    I just knitted my first pair of socks and I'm hooked I've just stared my second sock :)
    I have a bit of sock yarn in my stash to knit through.

    BeantwoordenVerwijderen